Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Skoplje: Pristalice VMRO-DPMNE upale u zgradu parlamenta vičući "Ovo je puč"; Grupa maskiranih osoba napala i razbila glavu Zoranu Zaevu; Bačene šok bombe, povređeno 45 lica

Komentari (90) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 27 april 2017 20:20
gandra
zev je izdajnik - da nece mozda caj i cokoladu da mu seviraju - treba ga uhapsiti da ga narod ne bi lincovao - a posle mu suditi za veleizdaju
Preporuke:
148
32
2 četvrtak, 27 april 2017 20:33
Nebojša P
Čuvši malo pre ovu vest, osetio sam žalosnu tupost u sebi...
Preporuke:
99
10
3 četvrtak, 27 april 2017 20:47
Ali ipak :)))
Talat Dzferi NIJE dao izjavu na albanskom nego i izjavu potpisao i KAZAO na zvanicnom jeziku, t.j. makedonskom !

Policija nije ni branila ulaz nego fingirala, jer je pod kontrolom VMRO koji 10 godina vlada tamo i napunio je Policiju SVOJIM KADROVIMA!

Ukupno po svim svedocenjima i snimcima u tim ,,protestima,, nema vise od 3-4.000. Sve pristalice VMRO, zaposleni u javnim preduzecima i administraciji, skopske POZNATE kriminalne face i pojave, a upad je vodila grupa od 20-ak MASKIRANIH napadaca! Smesno... a zgradu je branilo manje od 100 sto obicnih, sto interventnih policajaca bez odgovarajucih vozila, koje MUP Mkd ima u ogromnom broju kao i brojne policijske snage, procentualno VECE OD SRBIJE !

Ovo su zadnji pokusaju Kriminalne bande Vmro da se pricama o ,,patriotizmu,, SPASE ZATVORA!

Kao sto smo ranije pisali, za njih su Dinkic, Misko, Karic, Vucko i ostali ,,nasi lopovi,, MALE MACE :)))
Preporuke:
67
143
4 četvrtak, 27 april 2017 20:47
nemo
ovo bi mogla biti rusko obrnuto obojena polu-revolucija (kada bi bar hteli da ratuju MUSKI,kako stalno tvrde i prave se da jesu,jedan protiv drugog,USA vs Russia,a ne ovako stalno preko malih izmucenih drzavica-Vijetnam,Koreja,Avganistan.....Sirija,Ukrajina,Libija,...........)
Preporuke:
27
81
5 četvrtak, 27 april 2017 20:48
Benja Krik
Pozdravljam od srca razbijanje glave Zaevu.
Preporuke:
161
49
6 četvrtak, 27 april 2017 20:56
Petar B.
Nevezano da li neko simpatise g. Gruevskog ili g. Zaeva, ovo sto VMRO DPMNE sada radi je obican siledzijski pokusaj promene izborne volje gradjana.

Partije su se kandidovale i gradjani su dobro znali da ce vlast preuzeti ili VMRO ili socijaldemokrate, i jedni i drugi uz pomoc albanskih partija. Nije bilo vecih primedbi na rezultate, VMRO je prvi dobio priliku i nije uspeo - sada je red na g. Zaevu. VMRO odjednom igra na nacionalisticku kartu a do pre par meseci su pokusavali da privole te iste albanske partije na saradnju. Niti su im te iste partije smetale u proslom mandatu, kada su bile njihovi koalicioni partneri.

Odbijanje g. Ivanova da da mandat je najblaze receno pravno sumnjivo ali je on bar igrao po ivici zakona. Ovaj napad je presao tu liniju. Ako VMRO DPMNE ima jos onoga "Demokratsko" u sebi, gledace da prihvate cinjenicno stanje i da se spreme za sledece izbore. Ako to ne urade, Makedoniji se ne smesi nista dobro.
Preporuke:
274
232
7 četvrtak, 27 april 2017 21:02
penzioner Cviko
Znači, očekivano se dešava? Da li će ovo biti prvomajska iskra u širem smislu? Po svoj prilici, prvi maj se neće proslaviti uz ražanj i pivo? Imaju ljudi važnija posla? Ovo ne vodi dobru.
Preporuke:
67
9
8 četvrtak, 27 april 2017 21:05
Slavko
odje ljepo pise ZAJEV JE SKUPIJO VECINU SA ALBANSKIM PARTIJAMA kojeg su sprjecavali presjednik Ivanov i Grujevski. DAKLE SPRJECAVALI eli ovo demokratski pitam ja vas?????Ako je cojek skupijo vecinu PA MAKAR I SA CRNIM DJAVOLOM DUZNOST PRESJEDNIKA DRZAVE JE DA MU OMOGUCI DA PREUZME VLAST a ne da moralise.Zamislite vi gospodo taku situaciju da imate u Srbiji. Recimo imate svoju partiju koja mozda sama nije jaka ali udjete u koaliciju recimo sa Madjarima i Rumunima i vi skupite vecinu neophodnu za parlamentarnu vecinu. I onda dodje naki presjednik drzave i mrtvo ladno kaze NEMERE NECU VAM DOZVOLITI DA IMATE VECINU U SKUPSTINI. Jer eto formirali ste vecinu sa strankama iz reda onije naroda KOJI TRAZE ODVAJANJE OD SRBIJE??? Zamislite tako nesto?? Eli bi se vi pobunili na taki stav presjednika drzave da vam nedozvoljava formiranje vlasti???E tako je Zajev skupijo vecinu i IMA POTPUNO PRAVO DA PREUZME VLAST JER JE ISPOSTOVA USTAV I ZAKON MAKEDONIJE.Zato nek se pokriju po usima ti iz VMRO
Preporuke:
44
126
9 četvrtak, 27 april 2017 21:10
covek iz loznice
ALI IPAK..sta ti bulaznis COVECE?GRADJANSKI RAT JE VEC POCEO U BJR-TITOVOJ MAKEDONIJI!TEBI...SIPTARI SU,,DEMOKRATE,,!Ali ima dobrog u ovome....konacno da udjemo u RAT SA ARNAUTIMA!
Preporuke:
92
24
10 četvrtak, 27 april 2017 21:10
LADU GAGA, UŠĆE 3........
BRAVO, BRAĆO MAKEDONCI.

PONOSNA SAM NA VAS.

A vi Srbi, babe jedne, šta čekate?
Preporuke:
96
42
11 četvrtak, 27 april 2017 21:15
ZR
Logičan ishod politike koja je u Makedoniji vođena od raspada SFRJ, sa jedne strane donekle mi je žao etničkih Makedonaca što ovo doživljavaju u sopstvenoj državi, ali sa druge strane sve njihove vlasti su u kontinuitetu vodile generalnu antisrpsku politiku, priznali Kosovo, a sada je zaigrala mečka i pred njihovim vratima, pa mi onda nešto saosećanje hlapi...
Preporuke:
125
7
12 četvrtak, 27 april 2017 21:23
Srki
ljudi,ovaj 'demokratski' sistem koji su nam nametnule age unazad cetvrt veka nema veze sa demokratijom.Promenimo to.Zahtevajmo promene zakona.Ne dozvolimo da stranacka vodstva biraju odabrani i privilegovani delegati,najcesce,jednoglasno.Prava demokratija mora da bude neposredna,sto znaci da celokupno clanstvo mora da bira tajno predsednika stranke.Od nacina biranja predsednika stranaka sve zlo polazi.Stranke su osnovne celije demokratije.Zapad nam je poturio demokratiju kroz pijacne dogovore predsednika stranaka biranih nasilnim i nedemokratskim sredstvima.Parlamentarni izbori su zavesa za demokratiju.Biramo izmedju par stranaka sa kupljenm predsedncma stalno se vrtmo u olo.Ovo sto se dogadja od nas je vec mucno za gledat.Student iprotestuju a ne znaju formulisat zahteve.
Preporuke:
54
13
13 četvrtak, 27 april 2017 21:29
Srki, nastavak
dakle, savetovao bi studentima da njihov glavni zahtev bude zakon koji bi primorao stranke na neposrednu demokratiju bez delegata,kad su u pitanju izbori za predsednika stranke.Time se jako puno toga resava,jer u vrh stranaka dolaze zaista cenjeniljudi .Demokratija se resava u strankama,a ne na parlamentarnim izborima.Ako imate 8 losih,vi nemate izbor,to je sustina podvale koja moze da se onemoguci.
Preporuke:
41
12
14 četvrtak, 27 april 2017 21:35
Srki,nastavak
zasto ovo pisem?Svima je vec ovo mucno gledati -Srbiju,BH,CG,MK,HR...i tome nema kraja,jer su u pitanju sistemske grske.Moramo popravit sistemske greske i tako onemoguciti Nikolice,Vucice,Zaeve i druge da od nas prave budale,laku robu za strani kapital i da nam unistavaju nerve i zivote.Zahtevajmo neposredno tajno glasanje za predsednike stranaka u politickim partijama, zahtevajmo da ne bude posleizbornih pijacarenja koalicijama i zahtevajmo da se stranacko zaposljavanje kaznjava.Menjajmo zakone i suzit cemo prostor marionetskim kretenima.
Preporuke:
47
15
15 četvrtak, 27 april 2017 21:42
Kum Milovan
Dosao djavo po svoje...
Preporuke:
80
2
16 četvrtak, 27 april 2017 21:44
Orwell 1984
Gruevski bitanga i uzurpator on i njegova kriminalna grupa guraju zemlju u rat zarad licne vlasti.Od ovakve sorte ljudi nema gorih.
Preporuke:
27
67
17 četvrtak, 27 april 2017 21:45
Srki
dobar deo Balkana je vec cetvrt veka mucno za gledat,a sto je najgore,to ce da se prelije u celu evropu.Demokratija je dobar politicki sistem ali kad se primenjuje kako valja.Politicke elite su smislile sitne propuste u zakonima da bi je degradirali i zloupotrebili.
Preporuke:
28
13
18 četvrtak, 27 april 2017 21:51
Vesna
Umesto da su Gruevski i Zaev zajedno napravili vladu. Lopovska posla.
Preporuke:
41
14
19 četvrtak, 27 april 2017 21:56
S
Svi ovi sto kritikuju Gruevskog,osudjuju ovaj napad i objasnjavaju kako je on glava kriminala u Mk su u pravu,ali najvazniju stvar previdjaju,a to je da je Gruevski jedina prepreka za saglasno sirenje Albanije u Veliku Albaniju. Znaci Zapad ce taj projekat pokusati silom da ostvari ili ce odustati. Dakke ovo je situacija gde nije bitno ko je kakav, nego da li je za ili protiv Cia projekta Velika Albanija.
Preporuke:
82
14
20 četvrtak, 27 april 2017 21:57
Boba
LADU GAGA, UŠĆE 3........
BRAVO, BRAĆO MAKEDONCI.

PONOSNA SAM NA VAS.

A vi Srbi, babe jedne, šta čekate?

---

Pa čekadu da im narastu da prostiš 'kohones' pa da onda konačno kao pravi muškarci pokažu srpskim Zaevima da nikakva 'demokratija' ne može biti izgovor za uništavanje i izdaju države, rasprodaju narodne i državne imovine i konstantnu izdaju u zadnjih 17 godina.
E kad smo mi dočekali dan da Makedonci budu junaci a većina Srba nažalost babe, onda smo došli do dna.
Za utehu teško da može gore pa će ipak nove generacije srpske muške omladine pokazati lažnim muškim babetinama kako se brani otadžbina.
Preporuke:
79
20
21 četvrtak, 27 april 2017 21:58
dušan
izgleda da su progledali makedonci
Preporuke:
63
11
22 četvrtak, 27 april 2017 21:59
Krčag ide na vodu dok se ne razbije
Gleda li „naša" Maja ovo?
Da li je podilazi neka jeza oko srca ili misli da joj niko ništa ne može, jer ima čarobno zvonce, a i burka joj je, za svaki slučaj, pri ruci?
Gleda li ovo klempavi Martinović?
Podilazi li njega jeza ili misli da će, ustreba li, uteći uz pomoć Dambovih ušesa?
Preporuke:
98
5
23 četvrtak, 27 april 2017 22:01
Aleksa
o "Alji Ipaki"
ne pada sneg da pokrije breg.

o "1984"
ima i većih bitangi od Gruevskog.
Preporuke:
49
5
24 četvrtak, 27 april 2017 22:05
Jovan T.
Srki, nek još neka (makar jedna jedina) normalna zemlja na svetu uvede neposrednu demokratiju bez delegata, pa da onda o tome razmišljamo... dosta smo mi eksperimentisali u prethodnih 100 godina. A što se tiče Makedonije... nemam dovoljno informacija o svemu tome, ali nadam se da neće doći do večih problema i nereda među građanima.
Preporuke:
15
26
25 četvrtak, 27 april 2017 22:08
LEDI GAGA, U MIGU 29 NAD KOSOVOM, A BOGAMI I METOHIJOM.....
Ovo je vest sa makedonskih medija:

U OVOM TRENUTKU VIŠE HILjADA NAORUŽANIH ŠIPTARA IZ OBLASTI TETOVA KREĆE KA SKOPLjU, ALBANSKI POLICAJCI U PUNOJ RATNOJ OPREMI SE OKUPLjAJU U DELOVIMA SKOPLjA NASELjENIM ŠIPTARIMA.
Preporuke:
75
6
26 četvrtak, 27 april 2017 22:12
Coki
Izvinjavam se, komentar drugi put danas. Tako se to radi,samo konkretno, hitno i tamo gde treba. Celi svet, Rumunija, Venecuela, Francuska, sirom planete samo Srbija i Crna Gora setkaju tamo vamo, hoce-nece, mase se zastavicama, cirkuzanti,tzv. glumci,filozofi zabavljaju narod, zute patkice, sve lici na sabor u Guci, vasar u Lajkovcu, Exit, docek Nove godine, opste narodno veselje, sta li vec. Od setkanja i zutih patkica nema nista, konkretno, prvo uhapsiti psihopatu ostali ce sami da se predaju. Do izbora vojska preuzima vlast. Nazalost.
Preporuke:
48
7
27 četvrtak, 27 april 2017 22:14
Stradija za nato honorarce
Kada je goli opstanak u pitanju nema igranja i nekakve demokratije,Makedonci odmah vojna uprava i vanredno stanje,staviti pod obaveštajnu kontrolu i blokirati ključne nato ambasade i obratiti se Rusiji i drugim zemljama koje ne podržavaju šiptarsku fašističku tvorevinu "velika albanija" za pomoć,ako već niste prekjuče!
Preporuke:
48
12
28 četvrtak, 27 april 2017 22:15
Observantes
Očekivano. Velika greška Šiptara! Sledi veliki pičvajz! Snage haosa i nereda. Još kad Bugari uđu u priču? Zato "država Kosovo" ne može i nije mogla da postoji! Kajmakčalan i prelaz preko Albanije i kumanovska bitka. Koliko je Makedonaca učestvovalo u njima? Brozovska Makedonija je artefakt, "nezavisno Kosovo" je artefakt. Stara Srbija s torlačkim subdijalektom i paroksizmalnim bugarskim okupacionim uticajima južno od Šar planine uzeta je kao regionalna izuzetnost kao deo plana da se izdvoji iz srpskog nacionalnog korpusa i čak stvori makedonsku pravoslavnu crkvu. Kosovo je teritorijalno trebalo oteti Srbiji. Zbirno, ovo je obračun artefakata koji su arteficijalni efekat genocidnog zločina prema srpskom narodu u HH veku. Antiistorijska mutacija protiv srpskog naroda za ishod ima rat do istrebljenja Srba i Starosrba. Kad se car Dušan krunisao u Skoplju među svojim narodom stavljena je tačka na sve dileme: ko je šta, čije je šta za vjek vekova!
Preporuke:
81
13
29 četvrtak, 27 april 2017 22:21
Bojan, Priština
Opet, žao mi je Makedonaca.

Šiptarija sada meri i premerava, dal da neki Račak insceniraju i krenu u opšti napad na Makedonce.
Preporuke:
60
14
30 četvrtak, 27 april 2017 22:21
Miroslav
Došlo vreme da se plati ceh. Priznavanje KiM, satanizacija Srba i srpskog naroda, i pljuvanje po nama kao najvećem neprijatelju. Šiptari su vam bili dobri, e pa neka vam ih sada.
Sve u svemu, ko vas j***e makedoncite.
Preporuke:
65
13
31 četvrtak, 27 april 2017 22:24
@Srki za Jovana
Jovane,vi ste mi poznat od ranije kao remetilacki faktor na ovom sajtu.Onako podmukli.Samo da vam kazem primera radi da u susednoj Hrvatskoj u SDP-u su birali izmedju cak 3 kandidata za predsednika oko 3000 delegata ali tajnim glasanjem cega u Srbiji nema. U Srbiji je u pravilu jedan kandidat i bira se javno, a to je ogromna razlika.
Preporuke:
26
11
32 četvrtak, 27 april 2017 22:25
Marko
Makedonci generalno su proustaški orijentisani. Neka puste krv jedni drugima oni i amerošiptari.
Preporuke:
49
19
33 četvrtak, 27 april 2017 22:26
todor
Zaslužio je taj Zaev i malo više.A što bude biće,to se ionako kuva u Briselu i zna se gde.Lud narod ovde pa se obazire na te bandite,Vikinge umesto da gleda svoja posla.Od njih ionako nikakve koristi nego samo štete i razdora.A ni para nedaju,sad samo obećanja,a to može svako.
Preporuke:
36
6
34 četvrtak, 27 april 2017 22:29
negi
Na svetu ne postoji takva bitanga i hoštapler koje samoproglašene srpske "patriote" (skraćeno SSP) neće podržati.Gruevski dvanaest godina vlada Makedonijom sa albanskim partijama i nisu mu smetale a sad kad gubi vlast mu smetaju.Lopurda i njegova ekipa,kao i ovi kod nas,zna da će ako izgubi vlast da potegne bukagije i sad kao Albanci su problem. SSP kao da je Vučićević i Pink klonirao ponavljaju njihovu priču,čuj ne dam mandat za formiranje vlade onom ko ima skupštinsku većinu?! Pa kome će da da ako ne onome ko ima većinu,Svetom Petru ?!
Preporuke:
38
45
35 četvrtak, 27 april 2017 22:31
@Srki za Jovana
vidite kako podmecete i izvrcete stvari.Kad kazem neposredna demokratija u strankama, mislim na jedno biranje predsednika u 4 godine tajnim glasanjem celokupnog clanstva, a to nije neostvarivo, zar ne?Ne mislim da bi se za svaku sitnicu i svaku odluku trebalo konsultovati celokupno clanstvo.
Preporuke:
19
16
36 četvrtak, 27 april 2017 22:36
Petar Veliki
Pa zar je moguće da još neko može da misli da Zaev pod plaštom demokratije vodi Makedonce u svetlu budućnost i to sa onom stokom šiptarskom. Nisam ni neki veliki pristalica VMRO DPMNE ali ovog puta navijam za probugrske Makedonce. Kad je onaj otuđeni deo Ukrajne ubijao i palio i uz pomoć "milosrdnog" zapada obarao demokratski izabranu takođe antirusku vlast (malo manje nego ova danas) ova stoka iz zapadne Evrope je podržavala sve ono što je protiv pravoslavnih naroda. Nročito Rusa i Srba.Samo budala veruje u demokratiju. A još veća budala veruje da zapad nekom želi dobro. Napred Bugari iz Makedonije.Muka mi je od ovih proevropski ludaka.
Preporuke:
59
10
37 četvrtak, 27 april 2017 22:38
Kaplar
Žao mi je samo naših Srba tamo inače ovi i jedni i drugi su zaslužili ovo što im se dešava !! Srbima u Maćedoniji želim sve najbolje a ovima poruka " samo polako .. nemojte da žurite " !!
Preporuke:
74
2
38 četvrtak, 27 april 2017 22:46
Jovan P
Kuća nam gori u susedstvu, požar preti da zahvati i našu kuću, a budale pričaju o demokratiji.

EU podržava šiptare, a zauzvrat će dobiti još jedan talas izbeglica.

Izvesno je da je ovo početak rata.
EU i NATO žele da naprave veliku Albaniju kao protivtežu Rusiji. Gurnuće šiptare u rat, a kakve će razmere rat imati u ovom trenutku niko ne može da pretpostavi.
Preporuke:
57
3
39 četvrtak, 27 april 2017 22:56
Drug TITO
Kako je ovo druga država, a kako stoji naš interes?
Srpska manjina je stavom da odbacuje nasilnu šipacizciju usmerena na one Makedonce koji hoće očuvanje sadašnje države. Nije epohalna promena ali ipak promena jeste, jeste.
Ipak sve je ovo odvratno i gadno. Prisećam se stihova moga pokojnog komšije iz bloka, pesnika Aleksija Marjanovića poznatog kao Alek Marijano. Stihovi važili za vreme razbijanja Jugoslavije. Pominjiu se svi. Hr, Slo, BiH, CG... a za Makedonce on peva ovo

Makednonče zvani Trpe
što ušima krpiš dupe
što bre Srbina ne trpiš?
Mržnju seješ, zlo će nikne
Bugarin će ti ga vikne
Albanac te gleda mrko
loše stojiš i sa Grkom
Svi će ti ga oni viknu
pa će biti: Trpe riknu.
Ne igraj se glavom Trpe
i uza zid čuvaj dupe
Kad iskustvo gorko stekneš
uzalud ćeš da lelekneš
Šta mi je to trebalo
da mamkata si jebalo?


Kao da i jednu i drugu stranu preko političara u sukobe gura NATO i strani kapital.
I to je istina.
Preporuke:
41
3
40 četvrtak, 27 april 2017 23:06
pretepan zoran zaev
https://www.youtube.com/watch?v=eXQWcgggri4
Preporuke:
19
3
41 četvrtak, 27 april 2017 23:06
nemo
najstrasnije je sto ne mozes sa Evropom,a ne mozes bez nje (da su ljudi ostali ljudi ne bi se Yugoslavia nikada raspala-Srbija je navodno bila iz tri dela,a sr Hrvatska je imala srbe kao konstitutivni narod-svi srecni i zadovoljni,a onda dolazi slobo slobodan da ispravi nepravde,kao sada vmro dpnshnbn.......)
Preporuke:
9
56
42 četvrtak, 27 april 2017 23:17
Aleksa
o "negi"

trol,
zakrpa pokojnog trola "Spiridona".
Preporuke:
31
18
43 četvrtak, 27 april 2017 23:18
Borko
Bravo Makedonci, tako se radi! Bolje par razbijenih izdajničkih glava nego razbijena država. Za početak...Ono što Srbi u Srbiji i Crnoj Gori već godinama ne uspevaju, Makedonci su uspeli vrlo brzo. Pa nek neki od vas i dalje potcenjuju i pljuju po makedonskom narodu.
Preporuke:
30
11
44 četvrtak, 27 april 2017 23:20
Tri prsta
Makedoniji prijeti izbijanje novog građanskog rata, Makedonci kontra Makedonaca.
Preporuke:
24
5
45 četvrtak, 27 april 2017 23:21
miša
Iskreno rečeno nije mi ih žao, baš kao ni Crnogoraca, sve je zasluženo.
Preporuke:
35
17
46 četvrtak, 27 april 2017 23:22
novi
U Sobranje neko s...e.
Preporuke:
21
5
47 četvrtak, 27 april 2017 23:23
?
Sad kad krene Fantomska Pretnja sa svih televizija , iz svih informera - protest protiv diktature je makedonski scenario itd itblize partijske bljuvotine ...
A da srbi posete sfrj skupstinu u bgd ?
Preporuke:
20
4
48 četvrtak, 27 april 2017 23:24
siniša, profesor siniša
Albanija kao država se nikada nije ujedinila čak ni za vreme Envera Hodže. Tamo postoji islamski deo i hrišćanski deo koju su u večnom sukobu i nema šanmse da oni budu jedinstvena vojska.

Sa druge strane tzv makedonski Albanci, kosovski Albanci i Albanci sa juga Srbije su priličito jedinstveni. PO verskoj liniji.

Mada i među njima ima podela po nazovimo to rasnoj liniji. Neki su belci, Albanci sa Kavkaza su izvorno bela rasa tako su i dobili ime, ali ima ih pogotovo Bujanovac Preševo koji nisu bela rasa.

Najveći albanski nacionalni problem je u tome što će Bugarska da brani Makedoniju. Makedonija ne može da opstane nikako, kao jugoslovenska republika odnosno u savezu sa Srbima ta varijanta je istorijski potrošena. Srbi i Makedonci su se istorijski razišli. NI jedan Srbin neće preći u Makedoniju da se bori za Makedoniju. KUmanovska bitka je večita opomena. Za koga su izginuli.

Ali Bugari hoće. Braniće Makedoniju, a Makedonci će radije prihvatiti Bugarsku nego Albaniju.
Preporuke:
30
7
49 četvrtak, 27 april 2017 23:26
Ognjeslav Kostović
@Petar B
pravite neke teoretske konstrukcije a ne pratite situaciju u Makedoniji čak ni površno poput mene. Makedonija je teško održiva višenacionalna država. Funkcioniše na dogovoru da najjača Mak partija pravi koaliciju sa najjačom Šip partijom. Znači nije VMRO pravio koalicije sa Šip partijama, nego sa tačno određenom Šip partijom tj najjačom.

Npr. u Libanu se zna kojoj od grupa(muslimani, hrišćani, druzi itd) pripada koja funkcija (predsednik, premijer, preds. skupštine itd). Ovaj dogovor je svetinja jača od ustava i zakona. Poštuje se čak i kad izbiju oružani sukobi. Svi znaju da je alternativa rat svih protiv svih do istrebljenja.

Neko sad hoće u Mak haos pa krenuo da se igra pravljenja većina. Šip sa Zaevom žele da sprovedu platformu iz Tirane što je izjednačavanje etničke manjine sa etničkom većinom. To smo imali na Kosovu još pre više decenija. Agenda Velike Albanije.

I upravo Zaev neće ponovljene izbore sad kad se zna da je prodao državu zbog vlasti.
Preporuke:
35
53
50 četvrtak, 27 april 2017 23:30
Sale
"najstrasnije je sto ne mozes sa Evropom,a ne mozes bez nje..."

Ko to kaže 'ne može bez nje'?! Ja baš mislim da bi život bez 4. rajha bio prekrasan. Treba samo reći - ne!
Preporuke:
39
8
51 četvrtak, 27 april 2017 23:32
nemo
svaki izdajnik i npr. svaki Vucic je bolji od bilo kakvog rata
Preporuke:
5
29
52 četvrtak, 27 april 2017 23:36
Oliver Kromvel
Većina vas ovde piše svašta i uopšte ne poznaje tu problematiku.Trenutno se vodi rat BND-a,CIA i Turske obaveštajne službe za prevlast nad ovim prostorima s tim što Turci mogu da se šire koliko im Vašington dozvoli ne preko toga.Gruevski je bugaraš,anti srbin,kriminalac,Zaev nije ništa bolji,svi oni u načelu vode politiku na štetu Srbije.Ono što Srbija treba da uradi ja slanje žandarmerije u Preševo i vojske na Prohor Pčinjski ukoliko krene pobuna u Šiptarskim selima u okolini Kumanova da može da se preventivno reaguje i zaštiti sopstvena teritorija.Nadam se da će pola čovek pola besni ris Aleksandar uzdržani vučić pokazati barem malo pameti i da se neće petljati u ovo,nek se kolju to nije naš problem.
Preporuke:
63
10
53 četvrtak, 27 april 2017 23:38
siniša, profesor siniša@ Borko, negi
Makedonija traži svoj put i svoju zaštitu.

Ja sam imao rođake u Skopskoj Crnoj Gori i oni su se odatle raselili. U tim selima sada žive isaključivo Albanci.

Sada su Makedonci i Makedonija u situaciji da izaberu između Bugarske i Albanije.

Ima, odnosno bilo je dosta Makedonaca koji su bili jugoslovenski i prosrpski orjentisani. Ima Makedonaca koji vole Grčku, međutim nažalost istorijski savez Srba i Makedonaca je propao od toga nema ništa. Grčka, koja sigurno ima svoje razloge i interese ne može da prihvati neke stvari vezane za Makedoniju i Grčka se razišla istorijski sa Makedoncima. Ostali su im samo Bugari. Čak i oni Makedonci koji nisu bugaljrofili će svim srcem prihvatiti Bugarsku mnogo radije nego Albaniju.

Prema tome pitanje je kome će pripasti Makedonija Albaniji ili Bugarskoj.

Pripašće Bugarskoj iz dva razloga.
Prvo, Bugarska je vojno jača od Albanije i drugo većinski Makedonski narod hoće sa Bugarima, a neće sa Albancima.
Preporuke:
36
8
54 četvrtak, 27 april 2017 23:49
Orwell 1984
Pisete gluposti u komentarima VMRO je bio sa albancima u koaliciji 10 godina sada kad Zaev i albanci imaju vecinu Gruevski i VMRO ne daju samo zbog specijalnog suda da ne bi zaglavili na robiju i ostali bez imovine.Da malo mucnete glavom setili bi ste se da je vlada VMRO priznala Kosovo tako da simpatisanje Gruevskog je isto sto i simpatisanje Vucica jer je to ista prica.VMRO radi u MK ono sto SNS radi ovde.Iskljuci PINK baci INFORMER i ukljuci mozak.
Preporuke:
38
21
55 četvrtak, 27 april 2017 23:58
Borko
negi, postoji li neka zapadnjačko-imperijalna bitanga i hohštapler koju ti nećeš podržati? Pogotovo kada je odlučujuća stvar ne lopovluk (koji političar nije lopov?), nego stvaranje Velike Albanije, uz podršku EU i NATO. Samo slepac ili izdajnička ništarija bi to negirala u situaciji kada imamo koordinisane izjave Rame, Tačija, Muslijua, Haradinaja, Tiranske platforme itd. u tom pravcu. A i bolje lokalna lopuža, nego ona koja sedi u Briselu. Ove prve se i možeš nekako osloboditi, a druge kod svetog Petra.

"Kao strateške ciljeve buduće vlade, Zaev je naveo...integraciju Makedonije u EU i NATO."

"On je kazao da je "izgovor da neko Makedoniji želi zlo zaista neutemeljen".
- Razlog opravdavaju time da je ta deklaracija potpisana u Tirani. Deklaracija je sastavljena u Makedoniji kao deo njihovih predizbornih programa, ali su se sastali u Albaniji kako bi se sve stranke Albanskog bloka okupile na jednom mestu - rekao je lider socijaldemokrata."

Nije šija, nego vrat.
Preporuke:
28
7
56 petak, 28 april 2017 00:07
s. p. Lajković
inače Zaeva štite šiptarski telohranitelji.

Radi se o jednostavnom sukobu. Makedonski narod ne dozvoljava korumpiranom političaru i izdajniku iz svog naroda da političkim smicalicama i muljanjima preuzme vlast i uništi državu. Narod kao u udžbenku - na intelektualnu nepravdu sa nesagledivim posledicama reaguje nasiljem ograničenog delovanja. Zaeva nije briga da uništi celu državu stoga mora da snosi posledice i to je zapravo jako mala i jako razumna cenaza jednu državu.
Preporuke:
35
9
57 petak, 28 april 2017 00:25
gandra
@Ognjeslav Kostović... sve ste lepo objasnili - neverovatna je kolicina konfuzije medju komentatorima na ovom sajtu
Preporuke:
20
6
58 petak, 28 april 2017 01:11
Ali ipak :)))
I sta bi ? MINUSI I PLUSEVI POKAZASE SVOJE :))))

Vidite gospodo, ,,narod,, ni u Makedoniji NIJE 5.000 I MANJE OD TOGA, SVI DO JEDNOG ZAPOSLENI U INSTITUCIJAMA ILI SA DEBELIM KRIMINALNIM DOSIJEIMA :)))
Da, a ono malo starijih su ocevi i majke zaposlenih okorelih Vmro-ovaca u administraciji (pretezno Policiji, Carini i sl.). Nikakav ,,makedonski,, narod ne protestira nego BANDA od par hiljada Vmrovaca, koji drze OGROMAN DEO PRIVREDE, MEDIJA, PARA, SVEGA... DOK SE 300.000 MAKEDONACA ZADNJIH 10 GODINA POD VLASCU KLOVNA GRUEVSKOG ISELILO IZ MKD !


Na vasu zalost, GOTOVI SU! EU i Amerika su priznali novog Predsednika Sobranja, seldi Vlada medjunarodno priznata a ako Bagra laznih ,,pro-srba,, antickih LOPURDA nece da oslobodi institucije, sleci Nato intervencija podrzana od VELIKE VECINE GRADJANA MKD I U ZASTITU LEGALNE VLASTI I RASFORMIRANJE PARTIZOVANE I KRIMINALNE MAKEDONSKE POLICIJE I ARMIJE. I stvaranje novih. Uostalom Nato je na zahtev MKD garant njene bezbednosti

Tacka
Preporuke:
13
26
59 petak, 28 april 2017 01:58
ZEMUNAC
OVDE.kod nas,sto je i vaznija tema, IMA malo Albanaca,ali neko nasilje,kamenice na televiziju, je jedini put da se nesto pokrene i obori diktatura!Ove sernje po BEOGRADU,koje VUCIC BEZOBRAZNO IGNORISE,bolje je prekinuti jer su samo ventil,a da se baci po koji kamen KRENULO BI sa promenama.Grudva snega bi prerasla u LAVINU!Policija i vojska,POLUGLADNI LJUDI u uniformama SU UZ NAS,A ovog DIKTATORA nece botovi da brane nego da se rabeze!Ne vidim DRUGI put,da se svetski mediji ukljuce,kao u VENECUELI,bez sukoba sa vlastima!A to bi nam jedino donelo kraj diktature i pravnu drzavu,a ne ovo prenemaganje i pozoriste!Mozda cak i SAME vlasti reziraju proteste kao VENTIL dok nase oranice nude strancima!Oslobodimo SRBIJU!
Preporuke:
11
7
60 petak, 28 april 2017 02:05
Đuka
Srbija treba da ponudi pomoć Makedoniji, ukoliko dođe do građanskog rata. Barem ispod radara, presvlačenjem naših bezbodnosnih snaga u civile. Nezavisna i celovita Makedonija, bez obzira na njen odnos prema Srbiji, je za Srbiju strateški imperativ. Geopolitička tampon zona. Nikako ne bi valjalo da Albanci ovladaju tim prostorom jer će kompletan jug Srbije biti ugrožen u bliskoj budućnosti. Makedonija nema ni snage ni potencijala da ugrozi Srbiju, a uz to su nam bliski kulturno i etnički za razliku od Albanaca, koji će biti poluga narastajućeg islamskog faktora u Evropi, a već imaju usađenu mržnju prema Srbiji.
Preporuke:
20
8
61 petak, 28 april 2017 05:51
Samodržac
I Karl Šmit je apelovao na Hindenburga da kao šef države rapusti Rajstag i raѕvlasti kancelara, budući da je prema njegovom političkom učenju vladar dužan da preuѕne odgovornost kada okolnosti nisu pravno nedvosmislene. Reѕon-d'eta kao pravo države je uvek iѕnad pravnih normi jer je upravo Vasilevs/Samodržac proglašavao zakon, no nije mu i podlegao, baš poput starozavetnih pomazanih kraljeva Izrailja.
"Kralj utvrđuje šta je zakon, a kralj koga zakon obavezuje i nije kralj...Vladar je potpuno oslobođen zakona"(Viljem Barkli, O vladavini i ovlašćenjima vladara, iz 1600. godine). Zato Sen Žist likuje sa punim pravom: "Kralj mora da vlada ili da bude ubijen!"



























K









































































i
Preporuke:
1
7
62 petak, 28 april 2017 07:10
Bgd
Dzeferi je terorista, jos jedan koji je obukao odelo i sta ce sad? da bude predsednik skupstine? Imaju pravo Makedonci sto se protive toj koaliciji koja treba da im od to malo jada napravi sta?? I tako su Siptari pogodni za velike da bi preko njih pravili haos po Balkanu; Kao da nije vec bilo dovoljno patnji i gubitaka ?? Izgleda nekima nije dovoljno zla; A SAD naravno podrzava terorizam na Balkanu; nekad se "bore" protiv terorizma, a nekad ih gaje ..Odvratno SAD i EU ! Odvratno nista vam nije sveto ! A tu su i vlastodrsci i mafija koju podrzavate po Balkanu ne bi li nam svima bilo sto losije. Ne zna se koji su gori, da li gospodari ili odabrane sluge.
Preporuke:
14
3
63 petak, 28 april 2017 07:56
negi
@ Aleksa.....Kad to dolazi od tebe dramosera i lažnjaka to je kompliment.
Preporuke:
3
9
64 petak, 28 april 2017 09:06
crni sin
bas me zanima sta ovi komentatori koji negiraju demokratiju i pravo naroda da izabere svoju vlast misle kako bi onda trebalo urediti drzavu? srbija je od svojih pocetaka kao moderne drzave, dakle od polovine 19. veka bastinila demokratiju i izbore. istina, ti izbori nisu uvek bili fer, demokratski i slobodni, ali su bili kakvi takvi izbori na kojima se itekako birala vlast. dok su drugi bili pod ropstvom austrijanaca, madjara, turaka, srbi su imali demokratiju i izbore. dok su drugi bili slugeranje koji se nizasta u svojoj zemlji nisu pitali srbi su imali politicke stranke i izbore. i sad neki srbin koji za sebe tvrdi da je patriota pljuje po demokratiji i narodnoj volji? neverovatno. taj ne zna skoro nista o svojoj zemlji ni o demokratskoj tradiciji u srbiji. glas naroda glas bozji a ko misli da narod ne treba da bira vladare neka zna da su takve ideje zavrsile na djubristu istorije, zajedno sa komunizmom, fasizmom, nacizmom, apsolutizmima raznih vrsta, ropstvom itd itd.
Preporuke:
8
7
65 petak, 28 april 2017 09:08
Borko
@ Ali ipak

Ali ipak si ti vidim velikoalbanski jurisnik. Poznate demagoske baljezgarije o diktaturi i lopovluku, da bi se prikrilo uvodjenje jos crnje EU-NATO-velikoalbanske diktature i lopovluka. Pa Albanci su poznati po nacionalnoj skromnosti i postenom radu, zar ne. A i zapadnjacke "socijaldemokrate" rade uvek za dobro naroda i drzave. Videli smo kod nas kako to rade Tadic, Ljajic, Korac i slicni. Sto bi Zaev bio manje nacionalno svestan i posten od njih.
Preporuke:
14
3
66 petak, 28 april 2017 09:14
alek veliki
@ Observantes
Očekivano. Velika greška Šiptara! Sledi veliki pičvajz! Snage haosa i nereda. Još kad Bugari uđu u priču? Zato "država Kosovo" ne može i nije mogla da postoji! Kajmakčalan i prelaz preko Albanije i kumanovska bitka. Koliko je Makedonaca učestvovalo u njima? Brozovska Makedonija je artefakt, "nezavisno Kosovo" je artefakt.

pa dobro bre brate artefaktu, jel po tebi i neko drugi na balkanu ima pravo na svoju drzavu i teritoriju osim srba? srbin sam, volim svoj narod al ti ga bas pretera. sad ces silom da nateras makednoce da sebe smatraju srbima ili da iselis milione albanaca u albaniju, nikakav artefakt time ne mozes napraviti
Preporuke:
2
10
67 petak, 28 april 2017 09:16
Borko
Vidim ima samozvanih srpskih patriota koji zdušno podržavaju sledeće saopštenje:

"Ambasada SAD u Skoplju: Priznajemo izbor Talata DŽaferija za predsednika Sobranja, najoštrije osuđujemo nasilje u parlamentu"

Halal im vera!
Preporuke:
14
4
68 petak, 28 april 2017 09:20
srbIN
petak, 28 april 2017 02:05 Đuka
Srbija treba da ponudi pomoć Makedoniji, ukoliko dođe do građanskog rata. Barem ispod radara, presvlačenjem naših bezbodnosnih snaga u civile. Nezavisna i celovita Makedonija, bez obzira na njen odnos prema Srbiji, je za Srbiju strateški imperativ.

ma kako da ne, nemamo mi pametnija posla nego da saljemo nase bezbednjake u civilnoj odeci da krvare i ginu po makedoniji. makedonci nisu hteli da dele buducnost s nama pa neka sad sami resavaju svoje probleme, uglavnom da su oni slozni ne bi im albanci mogli nista. nas interes je jedino da na balkanu bude mirno, a ko ce biti na vlasti u makedoniji nama je svejedno, ionako ko god da bude nece bas mirisati srbiju, jer je to tamo politicki isplativo
Preporuke:
20
3
69 petak, 28 april 2017 09:32
nenad
mi ne treba da budemo kao Makedonci.
Budimo ponzni pred ALbancima kao andjelima Evropske unije, kao heruvinima Zapada.
Preporuke:
7
6
70 petak, 28 april 2017 09:47
Sve je američka kuhinja "borbe za demokratiju" - viđeno više puta
Zaev je AMERIČKI čovek-agent, pa prema tome mora nestati iz Makedonije. To što su mu razbili glavu, a on glumata žrtvu, malo je, treba ga eliminisati.
Amerika odmah priznala Šiptara za Predsednika Sobranja, treba li još nto.
Makedonija mora da premkine svaku vezu sa Amerikom, da ukine ambasade Amerike u Skoplju i makedonske u Americi.
Amerika, marš sa Balkana, amerika, marš iz Evrope!
Preporuke:
12
3
71 petak, 28 april 2017 09:54
Beograđanin - dva zanimljiva detalja
Fajnenšl Tajms navodi reči savetnika Zorana Zaeva da su Zaevljeve 'povrede veštačke', tj. farba. Nameštaljka.

Inače, američka konzervativna organizacija Judicial Watch (poznljata po uspešnom pritisku da se objave Klintonkini mejlovi), tuži Stejt Depertment i Ju Es Ejd da obelodane podatke o upumpavanju budžetskih para u Sorošev Fond za otvoreno društvo, koje je u Makedoniju od 2012 unelo $4,819,125, i povisio budžet do 2021 na $9.5 miliona, za 'indukovanje levičarskih političkih promena'.
Preporuke:
11
2
72 petak, 28 april 2017 10:08
Igor (ZG)
Iza nemira u Makedoniji i raspirivanja međuetničkih sukoba i tenzija stoje zapadni imperijalisti (SAD/EU/NATO) jer žele svi silama spriječiti prolazak ruskog plinovoda Turkish stream (turski tok) kroz Balkan koji bi treba ići preko Makedonije u Srbiju. SAD a posebno Njemačka na Balkan gledaju kako na svoju koloniju tj. ekskluzivnu zonu interesa i žele svim silama spriječiti energetsko povezivanje balkanskih država sa Rusijom. Oni zato blago reagiraju i na otvoreno pozivanje na stvaranje Velike Albanije od strane albanskih političara. Zapadni imperijalisti (SAD/EU/NATO) preko usta albanskih političara poručuju Rusiji: "Ako Balkan ne bude u našoj ekskluzivnoj zoni interesa neće ga imati ni Rusija! Zapalit ćemo ga!"
Preporuke:
20
5
73 petak, 28 april 2017 10:21
Konobar
Bravar ''posejao'' kukolj nikao. Zajeb ''novi '' okupacioni upravnik na Balkanu.Srbi su u planu imperije za istrebljenje - kolonisti (migranti)''upakovani'' od imperije i samo da se razmeste po zemlji Srbiji.Erotska zajednica se ograđuje... Bagra opkoljava Rusiju - fašisti rade iz ''ladovine''...šiptari su im ''vojska'' - zato im dali ''državu''.

Imperija uništava države...tako nastaje buljuk a šiptari su tu...?

Prilepin:''živ je Bog, živ je i ĐAVO biće veselo''
Preporuke:
18
3
74 petak, 28 april 2017 11:24
djoka
Kad bi AV postavio na svoje mesto (premijer) onog siptara iz Bujanovca Jonuz (predsedenik opstine, sto izjavi da je njegov predsednik Rama), verujem da u Beograd ne bi se skupilo ni 2% naroda ispred skupstine. AV je sve dozvoljeno, moze da radi sta mu je volja i niko mu se nece prepreciti. Zato i ovako radi, Srbiju parcelise, rasprodaje teritorije, prodaje zemlju, prodaje sve sto se moze prodati,prodaje narod u robove, tlaci koga stigne, unistava sve pred sobom i svi cute. Dokle, videcemo. Valjda ce doci vreme da se podignu kuke i motike i otera ova bagra koja hara Srbijom.
Preporuke:
12
3
75 petak, 28 april 2017 11:31
dragan
Gledam komentare i razmisljam kako to da informisaniji deo javnosti komentarise sitvaciju ovako? Kao da je to makedonsko albanski problem a nije, to je unutar makedonsko pitanje demokratije. VMRO samo zeli da ostane na vlasti, sa tim istim albanskim partijama. Ne da vlast. Prosto i jedostavno. I izvodi paravojsku na ulicu i u parlament. Sitvacijo je beznadezna. Tako je bilo i u Siriji, politicki subjekti ne spremni da dele i idu sa vlasti, jedni se oslanjaju na zapad a drugi na Rusiju i vode rat do istrebljenja pri cemu se drzava raspada i tone u haos. Makedonija je zemlja koja nestaje neodgovornoscu pre svega vladajuce partije da postuje demokratiju. Jednog dana kada AV izgubi vecinu i nas ceka upravo ista stvar. Nepriznavanje rezlutata, trazenje nnovih izbora, pozivaje na svetsku zaveru, i tako dalje i tome slicno. A sta cemo radti? Isto sto i ovde sada navijati za jednu stranu dok nam drzave tonu u rasulo i nestajanje. Zahvaljujci pre svega neodgovornim rezimama.
Preporuke:
10
10
76 petak, 28 april 2017 12:39
NS
Pod jedan ne podnosim Vucica, cisto da me se pogresno ne shvati. Ali ne mogu da ne primetim da novine Kurir danas i sinoc blate Gruevskog, isti Kurir koji podrzava demonstracije u Beogradu. Nemam nista protiv demonstracija u Beogradu, ali ovo je ipak indikativno, Kurir su spijunske novine, definitivno antisrpske, ako su protiv Gruevskog, to znaci da su za Siptare, ako podrzavaju demonstracije u BG to mi postaje siguran znak da ja vise ne podrzavam te demonstracije. Naravno ne podrzavam ni Vucica. A sto se tice BJMR, neprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj. Posto su Siptari nasi krvni i smrtni neprijatelj svaki njihov neprijatelj, pa bio to i Gruevski je automatski nas prijatelj. Dao Bog da se zapravo zarati u BJMR jer je rat u stvari jedini nacin da se porazi siptarski element. Zajednicki, Srbi, Makedonci,Grci,Bugari. To je takodjer i sansa da se Rusi vrate u Bugarsku, a time i u Srbiju.
Preporuke:
5
5
77 petak, 28 april 2017 13:15
negi
@ Dragan....Dragi moj gospodine,da li vi stvarno mislite da su ovi komentatori koji ostavljaju ovakve komentare zaista ono za šta se predstavljaju? Ne zanima njih ni demokratija,ni pravo ni pravda,oni vode bitke sa svojim frustracijama,svojim egom od koga ne vide ništa sem slepe mržnje. U pravu ste,ovo čeka nas za četiri pet godina kada SNS i SPS budu morali da predaju vlast,nema to nikakve veze sa Albancima već sa vlašću. U genestkom kodu ovih tipova je ne pustiti vlast po cenu rata,po cenu stradanja vlastitog naroda samo i isključivo rada ostanka na vlasti. Pogledajte Erdogana,pogledajte Gruevskog i pre toga Miloševića.Strah od gubitka vlasti i bukagija je jedini "nacionalni interes". Komentatori koji ovu podržavaju trebali bi da zatraže pomoć stručnih lica. To nema nikakve veze sa politikom,politika i pozivanje na demokratiju i "nacionalni interes" je paravan za opstanak na vlasti i ništa drugo.
Preporuke:
7
7
78 petak, 28 april 2017 13:16
Slavko
NS@ NEMA OD TOGA NISTA sto ti pises da naki Bugari, Srbi, Makedonci Grci ratuju protiv Albanaca. PRVO I OSNOVNO moras da znas Bugarima i Grcima ODGOVARA NESTANAK MAKEDONIJE. I u tom nestanku Albanci ce uzeti svoj dijo Makedonije a onaj ostatak CE PRICI BUGARSKOJ dakle nemoj ocekivati da Makedonci pridju Srbiji vec ce prici Bugarskoj. Grcka konacno rjesava tim nacinom spor sa Makedonijom za vjek i vjekov. Svati na Balkanu ce se napraviti DVIJE VELIKE DRZAVE. I to Velika Albanija koju ce ciniti Kosovo, Jug Srbije, dijo Makedonije ali ne i dijo CG. Druga drzava je Velika Srbija i to sa RS+muslimanski dijo Bosne to je nedje 80% BiH. A Hrvati u BiH ce imati izbor ostati i prihvatiti takvu Bosnu ili nestati iz nje.A onda to je 100% Bosne pod Srpsko muslimansko Britanskom kontrolom. Osim toga vojno ce se uci u konflikt sa Hrvatskom dje ce im biti oduzeta Dalmacija i Lika taj dijo koji se naslanja na Jadran. Cilj Britanije je preko Albanaca i Srba trajno blokirati Ruski prodor na Jadran.
Preporuke:
2
7
79 petak, 28 april 2017 13:50
Marko BG
ODMAH priznati nezavisnost albanskog dela Makedonije, baš kao što su oni odmah priznali nezavisnost Kosova. Istovremeno sa tim, ODMAH stati uz naše jedine prijatelje Grke, i ostatak Makedonije zvati BJRM (FYROM). Ne pada mi na pamet da, sa svojom familijom, ratujem, ginem i sakatim se za te pokvarene bugare.
Preporuke:
6
6
80 petak, 28 april 2017 14:04
Slavko
MARKO BG@ Svaka cast e TO JE PRAVO SRPSKO RAZMISLJANJE to volim kad vidim i cujem da tako Srbi razmisljaju. Ne samo u vezi Kosova vec su Makedonci vavjek bili kontra Srba. Sjeti se 1991 umjesto da stanu na nasu stranu glumili su NEUTRALNOST i time davali pasivnu podrsku Tudjmanu vavjek su bili kontra nas.Ja sam ti sluzijo JNA u Makedoniji 1991 i znam vrlo dobro ko su ti Makedonci. Gledaj vako Makedonija ce biti podjeljena na VECI BUGARSKI DIJO i MANJI ALBANSKI. S tim da ce Albanci odma odvojiti svoje vecinske djelove i pripojiti ih Kosovu to est Velikoj Albaniji. A ostatak Makedonije ce puzajucim tempom vremenom uci u naki konfederalni status sa Bugarskom da ce morda kroz 20-30 godina postati dijo Bugarske. Grcka nestankom Makedonije rjesava spor sa Imenom.Nece u Makedoniji biti velikog rata ono da traje 4-5 godina to ce trajati maksimum od 10 do 20 dana dok se ne uzme ono sto Albanci planiraju. A poslje ce se politicki taj dijo totalno osamostaliti od Makedonije.
Preporuke:
4
4
81 petak, 28 april 2017 14:19
dimitrije lj.
izgleda prohodala makedonija.,makedonci se ipak bolje pokazali neg crnogorci tzv.srpska sparta.
Preporuke:
7
4
82 petak, 28 april 2017 15:50
Marko BG
@Slavko

Mi, Srbi, pre svega treba da razmišljamo o BIOLOŠKOM opstanku. O demografiji. O tome kako da nas manje gine, a da imamo više dece. I da sprečimo domaće izdajnike i pljačkaše da nam otimaju zarađeno i sprečavaju nas da imamo porodice koje mogu da **izdržavaju** našu decu, dok nam istovremeno uvoze "izbeglice" iz Nigerije i Pakistana. Šta njima fali tamo u Pakistanu? Pa neka oni naprave državu koja funkcioniše, pa će imati to što im treba. Ma ne, oni bi da nasele i istisnu i ovo malo što nas ovde ima, a bugaro-makedonci slušaju sve što anglo-američki gazda naredi, na našu štetu. Dokle više!?

Potpuno si u pravu, Slavko, meni je to isto jasno, jer sam i ja pošteno odslužio vojni rok, pa znam ko je ko i šta je šta.
Preporuke:
5
1
83 petak, 28 april 2017 16:00
Marko BG
Može da se pruži neka pomoć Makedoniji, ali samo pod uslovom da ODMAH povuku priznanje Kosova kao nezavisne države i pokrenu dijalog sa Grčkom da reše problem imena, što je ionako najmanje bitno. Više od pola sveta nije priznalo Kosovo, niko osim američkih satelita i trabanata, pa čak ni cela EU. A oni su odmah potrčali na stranu jačeg. E pa eto im sad! Ili da pokajnički priznaju da su KRVAVO pogrešili, ili neka SOPSTVENOM KRVLjU plate SOPSTVENE greške. A to isto čeka i Crnu i Goru.
Preporuke:
6
0
84 petak, 28 april 2017 18:48
Ali ipak :)))
Sta reci.... ovog Slavka cas napadam, cas opravdavam :)))

U pravu si za ovo zadnje sta ce se desiti. To je to.Istina. Ne mogu reci nije tacno.

Isto i ti Marko iz Bg. Tacno.
Preporuke:
3
1
85 petak, 28 april 2017 19:02
Ali ipak :))) Jurisnik
Za one koji pitaju ciji sam ,,jurisnik,, dali velikoalbanski, dali velikoItaljanski, dalivelikomadjarski eto odgovora:Jer znam i mogu da sagledam za razliku od vas jedno 30 godina unapred (zanat mi to), i jer stanje tamo poznajem SUSTINSKI mnogo bolje od pivopijskih komentatora, odgovor je jesam! Momentalno sam velikoalbanski ,,jurisnik,, posto tu ,,veliki albaniju,, prave Rama, Meta, Seta :)))) Vec se zagrevam za Velikoitalijanskog jurisnika, kad pocne KUSURENJE RVATSKE:)))Da bi kad dodje vreme, a sutra NE MOZE, napravio nesto sto je kakva takva VELIKA SRBIJA! Sa skoro iskljucivo Srbskim stanovnistvom, na teritoriji MNOOOGO VECOJ nego sadasnja Srbija :))))I Hvala Bogu imam i FIZICKE i moralne i duhovne snage.Ja znam da protiv velike albanije ima Rata i Pobede, ali protiv raznih Mastodont ,,nacija,, mnogo teze. Sada treba pustiti G.... ustaska, Bjrmovska i ,,montenegrinska,, da IZGORE!Nase je da cutimo, doci ce uskoro i da ratujemo :)
Preporuke:
4
2
86 petak, 28 april 2017 19:12
Gabrijel
Eto do cega je dovela neodgovornost , glupost, nerazumevanje PREDATORSKE POLITIKE i odsustvo PATRIOTSKOG NACIONALNOG OSECANJA.
Dozvolilo se da se siptarski nomadski predatori uz svesrdnu saradnju i VODJSTVO AMERICKIH PREDATORA , PROSIRE na prostoru Srbije ,Makedonije i Crne Gore i polako nas OKUPIRAJU i postanu metastazni kancer.

Jedini lek je: saseci kancer u korenu ili ga VRATITI U SVOJU MATICU-ALBANIJU. Nema tu nikakvih "inkluzija" i slicnih gluposti koje su samo prica za naivne (glupe).

IZGRADNJA SIPTARSKOG AUTOPUTA KROZ SRBIJU SE MORA ZAUSTAVITI , ODMAH.
Preporuke:
1
0
87 petak, 28 april 2017 20:08
Slavko
ALI IPAK@Dolazi uskoro i nasi 5 minuta ZAHVALJUJUCI BRITANIJI ovo moram velikim slovima napisati. Zapamti jedno Britanija nikad dvije stvari dozvoliti nece. PRVO zblizavanje Ljemacke i Rusije bilo ekonomski bilo na naki drugi nacin. DRUGO nikad ne dozvoliti Rusima proboj NA JADRANSKO MORE. Problem za Britance na Balkanu njesu ni Srbi ni Albanci vec su problem Hrvati. Hrvati su Ruski igrac u ovoj igri koja sad pocinje i trajace do 2024 kad ce doci konacan rasplet. Dakle Rusi igraju na kartu Vatikan, Ljemacka Hrvatska i tu traze sansu da izadju na Jadran. Upravo zbog toga Britanija radi na projektu Velike Albanije. Ali ujedno Dejtonskim sporazumom Britanija i Anglosaksonci su udarili temelje Velike Srbije u liku RS njesu je celi svjesno unistiti. Jer su znali da ce im za obuzdavanje Rusije i Ljemacke na Balkanu trebati I SRBI I ALBANCI zato je RS opstala svo ovo vrjeme. E sad da bi se sprjecio Ruski dolazak na Jadran u sadasnjoj situaciji neophodno je osakatiti Hrvatsku preko 100% BiH
Preporuke:
1
2
88 petak, 28 april 2017 21:38
Slavko
ALI IPAK@ Srbija mora u svemu ovome ostati po strani i NE PODRZAVATI MAKEDONCE. Svati Makedonci Hrvati i Rusi su na istoj strani upamti sta ti velim.Ni u ludilu ne smijemo dozvoliti da udjemo u to kolo koje Rusi vode. NIJE SVE KAKO VECINI SRBA IZGLEDA DA EST VEC JE SVE TOTALNO SUPROTNO OD ONOGA STO 99,9% Srba misli o Rusima i njevoj laznoj prici o Bratstvu. Zato pamet u glavu Srbi i svatite mi Srbi i Albanci Bosanski Muslimani i Britanci SMO NA ISTOJ STRANI. Kontra Rusa, Ljemaca, Vatikana, Hrvata,i tije Makedonaca.
Preporuke:
1
1
89 petak, 28 april 2017 22:31
Observantes
@alek veliki

Nemam ja ništa protiv toga da se svako, ko želi, zove kako hoće i da postane šta hoće. Samo nampumpavati nekome ego do besmisla da bi bio "izgrickan" srpski životni prostor počev od periferije (amputacijom deo po deo) ili da se potencira različitost od matičnog srpskog nacionalnog korpusa (do izmišljanja posebne crkve) je artefakt. Smisao je Srbe redukovati i po broju i po prostoru a te antagonizovane artefakte usmeriti protiv države Srbije. Danas gledamo naplatu računa za taj besmisao. Sukobe artefakata. Bolesne ambicije sitnih duša i plaćenika uzurpatora mira na jugoslovenskom prostoru koji su svoja plemena uzdigli do nacija i država imaće cenu. Srbija i Srbi ne mogu biti taoci zlikovaca i psihopata. Amin!
Preporuke:
4
0
90 petak, 28 april 2017 22:47
Ali ipak :))) Jurisnik
Dugorocno manje ili vise je to sto kazes Slavko !

Ali to je ,,visa matematika,, za ogromnu vecinu Srba.

Ako si pratio sta sam pisao, i Istra i Dalmacija uskoro dolaze na red :)))) Prati lokalne izbore u Istri i Rijeci.

Osim toga, znas li koliko kapitala i ruske podrske je doslo upravo ovom Gruevskom? Ogromna pomoc !

Dugorocno je to. Unistena Rvatska i Velika Srbija. Muslimani u BiH su sica. A i deo MKD dolazi nama, bar deo severa. Polako, sve se redi kako treba biti.
Preporuke:
2
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner